מוצרים להתנסות
אז אתם כבר חברים של ניסיתי? עדיין לא? זה הזמן להצטרף.
רק חברים רשומים יכולים לבחור מהמוצרים הבאים באמצעות הטופס בתחתית העמוד.
איך מצטרפים? איך מקבלים את המוצרים? מה כותבים עליהם? הכל בעמוד שאלות ותשובות.
למידע על כל המוצרים באתר – חפשו באינדקס המוצרים המופיע בצד שמאל באתר.
רוצה שבלוגרים ינסו מוצר שלך? – לחץ כאן.
המוצרים להתנסות
רשימת המוצרים מופיעה בסדר אלפביתי.
המוצר: אורלמדיק
תיאור: תכשיר רפואי, הרשום כפטנט, המצליח להעלים אפטות (פצעים לבנים וכואבים בפה) בתוך עשר שניות.
קהל יעד: סובלים מאפטות בתדירות גבוהה, מעל גיל 12.
חברת כמיפל מעוניינת לחלק את המוצר בחינם בתמורה לפרסום חוות-דעת על המוצר בצורה חווייתית באחת מהאפשרויות הבאות:
1. בלוגרים ומנהלי אתרים אישיים – שיכתבו על המוצר פוסט מלא.
2. מנהלי פורומים בתחום הבריאות, הכאב ובריאות הפה – שיפתחו אשכול בנושא, המסביר על המוצר ויתרונותיו.
3. גולשים פעילים ברשת וטוקבקיסטים – שיכתבו את דעתם על המוצר בכ-20 פורומים, כתבות ומאמרים בהקשר של אפטות בפה.
המוצר: ווייד-פאק (Widepac)
תיאור: מימיה חדשה ומעוצבת עם פתח רחב והרמטי, עמידה בלחץ, מונעת הצטברות בקטריות, ובעלת אחריות דליפה מלאה.
קהל יעד: מטיילים ורוכבי אופניים.
חברת שורש מעוניינת לחלק את המוצר בחינם לבלוגרים ובעלי אתרים אישיים, העוסקים בספורט, טיולים ורכיבת אופניים, בתמורה לפרסום חוות-דעת בכתיבת פוסט מלא בהקשר חווייתי על ההתנסות שלהם במוצר.
המוצר: טייק-קאר (TakeCare)
תיאור: מכשיר רפואי טבעי, הרשום כפטנט והוכח קלינית כמקל באופן משמעותי על כאבי מחזור, ללא תרופות או תופעות לוואי.
קהל יעד: נשים בגיל הפוריות, הסובלות דרך-קבע מכאבי מחזור.
חברת פרמה-גורי מעוניינת לחלק את המוצר בחינם לבלוגריות ובעלות אתרים אישיים, בתמורה לפרסום חוות-דעת בכתיבת פוסט מלא בהקשר חווייתי על ההתנסות שלהן במוצר.
המוצר: מיגרסטיק
תיאור: רול-און טבעי, המכיל שמנים אתריים בריחות מנטה ולבנדר, המסייע בהקלה משמעותית בכאבי-ראש ומיגרנות קשות.
קהל יעד: סובלים ממיגרנה כרונית מעל גיל 7 (לא כולל נשים בהריון או סובלים מאפילפסיה).
חברת פרמה-גורי מעוניינת לחלק את המוצר בחינם בתמורה לפרסום חוות-דעת על המוצר בצורה חווייתית באחת מהאפשרויות הבאות:
1. בלוגרים ומנהלי אתרים אישיים – שיכתבו על המוצר פוסט מלא.
2. מנהלי פורומים בתחום הבריאות, הכאב והמיגרנות – שיפתחו אשכול בנושא, המסביר על המוצר ויתרונותיו.
3. גולשים פעילים ברשת וטוקבקיסטים – שיכתבו את דעתם על המוצר בכ-20 פורומים, כתבות ומאמרים בהקשר של מיגרנות.
המוצר: קונדומי קונטרול
תיאור: קונדומים דקים, עמידים ומשומנים, במחירים משתלמים במיוחד, שנמצאו על-פי סקרי דעת-קהל כטובים יותר מהחברות המתחרות.
קהל יעד: צעירים בגילאים 18-30.
חברת כמיפל מעוניינת לחלק את המוצר בחינם בתמורה לסרטון מצחיק/מקורי/מעניין באתר YouTube או Flix, אשר יתאר בצורה חווייתית את יתרונותיו של המוצר, הבאים לידי ביטוי ביכולת עמידות גבוהה, משתלמים במחיר, משומנים ומגיעים בסדרות טעמים ומרקמים שונים. כמו-כן, ניתן להשתמש בסיסמא של המוצר – "כמה גדול אתה רוצה להיות?" ולקדם נושא זה, מאחר וכל הקונדומים של "קונטרול" מגיעים בגודל XL. בונוס מיוחד יינתן ע"י החברה לגולשים שייצרו סרטונים בעלי תגובות חיוביות וצפיות מרובות במיוחד.
קבלת מוצרים
כל חבר יכול להתנסות במוצר/שירות בכל פעם עד שהוא מסיים את התחייבותו.
ציינו בטופס הבא 3 מוצרים, לפי סדר העדפה, שהייתם מעוניינים לקבל בחינם ולהתנסות בהם.
[ אתר בבנייה. טופס בקשת מוצרים יועלו לעמוד זה בקרוב ]
רק חברים רשומים יכולים לבחור מהמוצרים הבאים באמצעות הטופס בתחתית העמוד.
איך מצטרפים? איך מקבלים את המוצרים? מה כותבים עליהם? הכל בעמוד שאלות ותשובות.
למידע על כל המוצרים באתר – חפשו באינדקס המוצרים המופיע בצד שמאל באתר.
רוצה שבלוגרים ינסו מוצר שלך? – לחץ כאן.
המוצרים להתנסות
רשימת המוצרים מופיעה בסדר אלפביתי.
המוצר: אורלמדיק
תיאור: תכשיר רפואי, הרשום כפטנט, המצליח להעלים אפטות (פצעים לבנים וכואבים בפה) בתוך עשר שניות.
קהל יעד: סובלים מאפטות בתדירות גבוהה, מעל גיל 12.
חברת כמיפל מעוניינת לחלק את המוצר בחינם בתמורה לפרסום חוות-דעת על המוצר בצורה חווייתית באחת מהאפשרויות הבאות:
1. בלוגרים ומנהלי אתרים אישיים – שיכתבו על המוצר פוסט מלא.
2. מנהלי פורומים בתחום הבריאות, הכאב ובריאות הפה – שיפתחו אשכול בנושא, המסביר על המוצר ויתרונותיו.
3. גולשים פעילים ברשת וטוקבקיסטים – שיכתבו את דעתם על המוצר בכ-20 פורומים, כתבות ומאמרים בהקשר של אפטות בפה.
המוצר: ווייד-פאק (Widepac)
תיאור: מימיה חדשה ומעוצבת עם פתח רחב והרמטי, עמידה בלחץ, מונעת הצטברות בקטריות, ובעלת אחריות דליפה מלאה.
קהל יעד: מטיילים ורוכבי אופניים.
חברת שורש מעוניינת לחלק את המוצר בחינם לבלוגרים ובעלי אתרים אישיים, העוסקים בספורט, טיולים ורכיבת אופניים, בתמורה לפרסום חוות-דעת בכתיבת פוסט מלא בהקשר חווייתי על ההתנסות שלהם במוצר.
המוצר: טייק-קאר (TakeCare)
תיאור: מכשיר רפואי טבעי, הרשום כפטנט והוכח קלינית כמקל באופן משמעותי על כאבי מחזור, ללא תרופות או תופעות לוואי.
קהל יעד: נשים בגיל הפוריות, הסובלות דרך-קבע מכאבי מחזור.
חברת פרמה-גורי מעוניינת לחלק את המוצר בחינם לבלוגריות ובעלות אתרים אישיים, בתמורה לפרסום חוות-דעת בכתיבת פוסט מלא בהקשר חווייתי על ההתנסות שלהן במוצר.
המוצר: מיגרסטיק
תיאור: רול-און טבעי, המכיל שמנים אתריים בריחות מנטה ולבנדר, המסייע בהקלה משמעותית בכאבי-ראש ומיגרנות קשות.
קהל יעד: סובלים ממיגרנה כרונית מעל גיל 7 (לא כולל נשים בהריון או סובלים מאפילפסיה).
חברת פרמה-גורי מעוניינת לחלק את המוצר בחינם בתמורה לפרסום חוות-דעת על המוצר בצורה חווייתית באחת מהאפשרויות הבאות:
1. בלוגרים ומנהלי אתרים אישיים – שיכתבו על המוצר פוסט מלא.
2. מנהלי פורומים בתחום הבריאות, הכאב והמיגרנות – שיפתחו אשכול בנושא, המסביר על המוצר ויתרונותיו.
3. גולשים פעילים ברשת וטוקבקיסטים – שיכתבו את דעתם על המוצר בכ-20 פורומים, כתבות ומאמרים בהקשר של מיגרנות.
המוצר: קונדומי קונטרול
תיאור: קונדומים דקים, עמידים ומשומנים, במחירים משתלמים במיוחד, שנמצאו על-פי סקרי דעת-קהל כטובים יותר מהחברות המתחרות.
קהל יעד: צעירים בגילאים 18-30.
חברת כמיפל מעוניינת לחלק את המוצר בחינם בתמורה לסרטון מצחיק/מקורי/מעניין באתר YouTube או Flix, אשר יתאר בצורה חווייתית את יתרונותיו של המוצר, הבאים לידי ביטוי ביכולת עמידות גבוהה, משתלמים במחיר, משומנים ומגיעים בסדרות טעמים ומרקמים שונים. כמו-כן, ניתן להשתמש בסיסמא של המוצר – "כמה גדול אתה רוצה להיות?" ולקדם נושא זה, מאחר וכל הקונדומים של "קונטרול" מגיעים בגודל XL. בונוס מיוחד יינתן ע"י החברה לגולשים שייצרו סרטונים בעלי תגובות חיוביות וצפיות מרובות במיוחד.
קבלת מוצרים
כל חבר יכול להתנסות במוצר/שירות בכל פעם עד שהוא מסיים את התחייבותו.
ציינו בטופס הבא 3 מוצרים, לפי סדר העדפה, שהייתם מעוניינים לקבל בחינם ולהתנסות בהם.
[ אתר בבנייה. טופס בקשת מוצרים יועלו לעמוד זה בקרוב ]