שאלות ותשובות
ניסיתי שם לעצמו למטרה להיות שקוף, אמין וכנה עם החברים והגולשים באתר.
דף השאלות והתשובות, המוגש לפניכם, ימשיך להתעדכן בהתאם לשאלות והערות שנקבל.
הניסוח הוא בלשון זכר מטעמי נוחות, אך הפּנייה היא לנשים וגברים כאחד.
לא מצאתם תשובה לשאלה? אנא, צרו עמנו קשר.
מי מנהל את האתר?
ניסיתי מנוהל על-ידי בלוגרים וגולשים פעילים ברשת, בעלי תואר בתקשורת ושיווק, והבנה עמוקה בעולם הפרסום, הצרכנות והאינטרנט. בתור בלוגרים מצליחים, פנו אלינו חברות וארגונים רבים בבקשה שנכתוב על המוצרים/השירותים שלהם. לאחר שהתנסינו במוצרים, החלטנו לעשות זאת בצורה מסודרת יותר, שתדאג לתגמל בלוגרים שעושים זאת (על בסיס קבוע או זמני) ושיהיה בה שמירה על האנונימיות שלהם (למי שחפץ בכך) ועל חופש הביטוי העצמאי שלהם.
למידע נוסף – היכנסו לקישור מי אנחנו.
מי יכול להירשם לאתר? רק בלוגרים?
ניסיתי הוא אתר של בלוגרים פעילים ברשת, אך לא רק. כל בעל בלוג ו/או גולש שפעיל ברשתות חברתיות, או שיוצר תכנים (סרטים, מצגות, פורומים) ברשת – מוזמן להירשם ולהצטרף לניסיתי. למרות שקיימת עדיפות לבלוגרים מובילים או למובילי-דעה פעילים ברשת (ברשתות חברתיות, העלאת סרטים ומצגות ומנהלי פורומים), ניסיתי לא מסנן אף נרשם ומציע מוצרים ושירותים להתנסות בחינם לכולם. כל עוד אתה יכול לבצע אחר הדרישות בתמורה למוצר, אתה רשאי לבקש להתנסות בו.
אם יש לי אתר משלי או פורום שאני מנהל, זה מספיק טוב כדי להירשם לניסיתי?
לא רק שזה טוב, זה אפילו מצוין. מנהלי פורומים, בעלי אתרים אישיים וגולשים פעילים ברשת (בהעלאת תכנים מכל סוג) – רשאים ומוזמנים להירשם ולהצטרף לאתר.
איך מתגמלים בלוגרים וגולשים פעילים?
ניסיתי מתגמל את חבריו בקבלת מוצרים ושירותים בחינם להתנסות. המוצרים והשירותים נעים בטווח מחירים ותחומים בלתי מוגבל. בעיקרון, חברים שמקבלים את המוצר, לא צריכים להחזיר אותו (למעט מוצרים ספציפיים, אשר יינתנו לתקופת זמן מוגבלת בתמורה לתגמול כספי או שווי-כספי, דוגמת תלושי קנייה. על מוצרים אלה תינתן הודעה מראש טרם בחירת המוצר להתנסות). הכתיבה על המוצר/השירות – היא בתמורה לקבלת המוצר/השירות במתנה.
במידה ואהבתם את המוצר/השירות, חלק מהחברות יציעו לגולשים תשלום נוסף (כספי או שווי-כסף, דוגמת תלושי קנייה) בתמורה לקידום המוצר ברשת באמצעות יצירת באז חיובי. הפעילות יכולה לבוא לידי ביטוי ביצירת סרטון מצחיק, פוסטר מקורי, קבוצה בפייסבוק, מייל ויראלי ועוד.
תגמולים נוספים לאחר הכתיבה על המוצר בבלוג/באתר שלך, יוצעו לך ע"י החברה או אתר ניסיתי במידה והאפשרות תהיה קיימת. חלק מההצעות יופיעו ברשימת המוצרים להתנסות.
כדי להתנסות במוצר, אתם מבקשים ממני את הפרטים האישיים שלי. אפשר בלי?
ניסיתי עובד עם חבריו על עיקרון של אמון הדדי. כדי לשלוח אליכם את המוצר בדואר רשום, עלינו לקבל את הפרטים האישיים, הנכונים והמלאים של החבר (שם, כתובת וטלפון). כדי לשמור על פרטיותכם, איננו מבקשים את הפרטים הללו עד שתבחר לעצמך מוצר להתנסות. אנחנו מתחייבים בכל תוקף לא להעביר את הפרטים האישיים שלכם לאף גורם ובשום מצב.
הבלוג/האתר שלי אנונימי. איך אתם מצפים שאתן לכם את הפרטים שלי?
הבלוג שלך יישאר אנונימי תמיד. מול קהל הגולשים אנחנו נפרסם רק את הכינוי שלך ברשת (הכינוי שלך כבלוגר או מנהל אתר). כל הפרטים האישיים (שם, כתובת וטלפון) יישארו אך ורק במערכת ניסיתי ולא יעברו לאף גורם ובשום מצב. ללא פרטים אלה, לא נוכל לשלוח לך את המוצרים להתנסות ולא נוכל להתאימם אליך מבחינה סטטיסטית.
במקרים חריגים בלבד, ניתן לפנות אלינו אחרי ההצטרפות לאתר ולהסביר את המצב, אך קרוב לוודאי שלא נוכל לשתף פעולה אם לא ייבַּנה בינינו אמון.
אם מנהלי ניסיתי מצפים לאמון, מדוע אינכם חושפים את הזהות שלכם באתר?
אינני מסתירים את הזהות של מנהלי האתר. אחד ממנהלי האתר מנהל את קבוצת ניסיתי בפייסבוק, ואתם מוזמנים ליצור עמו קשר מעמוד זה ולהצטרף לקבוצה.
אין אנו חושפים את הבלוגים שלנו, מכיוון שגם אנחנו בלוגרים וגם אנחנו אוהבים לשמור על חופש הביטוי שלנו בבלוגים שלנו. גם הבלוגים שלנו מנוהלים באופן אנונימי והם אינם ממוסחרים. חלק מהבלוגים שאנחנו מנהלים מופיעים ברשימת החברים של ניסיתי.
אני אוהב את חופש הביטוי שלי בבלוג/באתרים אחרים שלי ואין לי כוונה להתמסחר.
מצוין. אין לנו שום כוונה להפוך אותך לבלוגר/גולש ממוסחר. להיפך. אנחנו רוצים לקרוא על דעתך האישית והכּנה ביותר מההתנסות במוצר. אנחנו מבקשים לשתף איתך פעולה עם הפורמט שאתה פעיל במילא, כדי שתכתוב על מוצרים/שירותים שקרוב לוודאי מעניינים אותך ושאתה ממליץ עליהם לחבריך בכל מקרה.
כדאי לקרוא על הערכים שלנו בדף מי אנחנו.
אני לא רוצה להפוך את הבלוג שלי לבלוג צרכנות וביקורת. מה לעשות?
אין שום צורך להפוך את הבלוג/האתר שלך (או שאתה פעיל בו) לפורמט פרסומי או צרכני. מדי כמה זמן, כפי שאתה עושה במילא, אתה כותב ופועל ברשת לגבי דברים שמעניינים אותך ושאתה מרוצה מהם. חלק מהפעילות הזו (אפילו חלק קטן מאד) יכול להיות מוקדש למוצרים ושירותים שהתנסית בהם.
חלק מחברינו החליטו לנצל את הבלוג/האתר שלהם, כדי לפתוח בלוג נוסף במקביל רק לטובת ההתנסויות שלהם במוצרים ושירותים (גם כאלה שהם לא מקבלים בחינם, אבל רוצים לרשום את חוות-דעתם עליהם), כדי שהבלוג/האתר המקורי שלהם לא יעסוק בתכנים אלה.
החלטתי שלא מתאים לי יותר. איך מתנתקים?
ניסיתי אינו מחייב את חבריו בשום-דרך שהיא. גם כשאתה רשום לאתר, אתה עדיין רשאי לא לבחור אף אחד מהמוצרים המוצעים להתנסות בחינם. במידה ותרצה להפסיק את העדכונים מהאתר, תוכל ליצור עמנו קשר ולבקש את ההתנתקות.
חשוב לציין, שמרגע ההתנתקות – כל הפרטים נמחקים במערכת ולא נשמרים. לכן, במידה ותרצו להתחבר שוב, תצטרכו לעבור את תהליך הרישום מחדש.
איך אני יכול לבחור את המוצר שאני רוצה?
ניסיתי מציע מגוון של מוצרים ושירותים מתחומים שונים ובטווח מחירים שונה. בהתאם לנתונים הסטטיסטיים שתספקו בעת הרישום, אנו נשלח אליכם מיילים מדי פעם לפעם עם הצעות למוצרים שמתאימים לכם ותוכלו לבחור מתוך הרשימה המוצעת.
בנוסף, רשימת מוצרים מופיעה גם בקישור מוצרים להתנסות כדי לאפשר לגולשים שעדיין לא רשומים לאתר להתרשם מהמוצרים ולהחליט להצטרף בהתאם למוצרים שמצאו-חן בעיניהם ושהם רוצים להתנסות בהם.
בכמה מוצרים אפשר להתנסות בבת-אחת?
ניסיתי עובד עם חבריו על עיקרון של אמון הדדי. לכן, חברי האתר יוכלו להתנסות בתחילה במוצר אחד בלבד בכל פעם. לאחר שחברים יפרסמו פוסטים/ יפעלו לקידום שלושה מוצרים ברשת, הם יוכלו להתנסות ביותר ממוצר אחד במקביל.
התנסות ביותר ממוצר אחד במקביל דורשת אישור ממנהלי האתר, אשר יינתן לחברים שיפנו אלינו בבקשה לכך, או שיוצע באופן אוטומטי לחברים פעילים במיוחד.
האם מספר המוצרים המוצע מוגבל?
כן. בדרך-כלל מוצעים 10-20 פריטים מכל מוצר/שירות.
אם מספר המוצרים מוגבל – האם כל הקודם זוכה?
ניסיתי מאפשר לבלוגרים לקבל את המוצרים בחינם להתנסות ולכתיבה עליהם בבלוג לפי הקריטריונים הבאים:
- לפי סדר הפנייה אלינו וע"פ סדר המיילים שמגיעים למערכת האתר.
- לפי התאמה מבחינה סטטיסטית, במידה ויש דרישה כזו מצדה של החברה.
- לפי מידת הפעילות. חברים פעילים במיוחד יוכלו לקבל עדיפות על-פני חברים אקראיים.
מה אני אמור לכתוב על מוצר שקיבלתי בבלוג?
אם יש לך בלוג – הנך מתבקש לכתוב על החוויה שלך ממנו בפוסט. הפוסט צריך להיות מוקדש כולו למוצר ובעל 400 מילים לפחות. אין חובה לבצע סקירה עיתונאית על המוצר או לרשום עליו רק דברים חיוביים. אנו מעוניינים לשמוע על החוויה שלך ממנו, איך התרשמת, איפה התנסית בו והאם אתה מרוצה. אפשר לראות דוגמאות לפוסטים שכאלה, שכבר פורסמו ע"י בלוגרים אחרים בכדי להתרשם.
בדף התקנונים מצורפים הגדרות היסוד לביצוע פעילות ברשת בתמורה לקבלת מוצר בחינם.
מהם העקרונות לכתיבת פוסט על מוצר שקיבלתי להתנסות?
העקרונות הם מאד פשוטים: מינימום 400 מילה, לציין את שם המוצר ושם החברה שמייצרת/ משווקת אותו לפחות פעמיים במהלך הפוסט ובאופן ברור, לכתוב על ההתנסות בצורה של חוויה, סיפור, אירוע – כפי שאתם עושים בפוסטים אחרים שלכם. יש לכתוב על המוצר בפוסט נפרד, ואת הקישור אליו יש לשלוח אלינו מיד בתום הכתיבה. מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד התקנונים.
אתם לא באמת מצפים שאכתוב דברים שליליים על מוצר שקיבלתי בחינם, נכון?
כמובן שאנחנו נשמח אם תרשום דברים חיוביים על המוצר, אבל איננו יכולים לחייב אותך לעשות זאת. ניסיתי מתחייב להציע מוצרים שמנהליו התנסו בהם בעצמם ושהם מאמינים בהם. במידה והחוויה שלך מהמוצר היא שלילית, אתה מוזמן לכתוב את דעתך האישית והכנה. עם זאת, אנו מבקשים להדגיש, שצריך להיות מוצר ממש, אבל ממש גרוע, כדי לכתוב עליו רק דברים שליליים, בדיוק כפי שאין אנו מצפים שתכתוב עליו רק דברים חיוביים.
כדאי לקרוא על הערכים שלנו בדף מי אנחנו.
אני יכול לכתוב על מוצרים שלא התנסיתי בהם בעצמי?
כן. אפשר לתת את המוצר לחבר או קרוב משפחה ולרשום את החוויה שלו בבלוג או לקדם את המוצר ברשת באמצעות הרשמים שלו מהמוצר.
בתוך כמה זמן מְקבַּלַת המוצר אני אמור לכתוב עליו?
בעיקרון, ניסיתי מאמין שחודש ימים מתוך קבלת המוצר הוא מספיק זמן כדי לכתוב עליו פוסט או לקדם אותו בדרכים אחרות ברשת. במידה ואופן ההתנסות אינו מאפשר זאת, או שחבר מבקש מאיתנו לדחות את הפרסום, ייבחן המקרה לגופו.
לאן לשלוח את הקישור לפוסט/ לאתר שלי לאחר שכתבתי עליו?
כל ההתכתבות עם חברי ניסיתי מתבצעת באמצעות הכתובת: members@nisiti.com, אליה יש לשלוח את הקישור לפוסט/ לאתר שכתבתם בו על המוצר. אנא ציינו בנושא המייל את המוצר שעליו מדובר ואנא שלחו את המייל מכתובת הדואר האלקטרוני שדרכה אתם רשומים לאתר.
מה קורה אם קיבלתי את המוצר והחלטתי לא לעשות איתו כלום?
במקרה שכזה, ניסיתי יבקש מהחבר להחזיר את המוצר בדואר רשום על חשבונו. מכיוון שניסיתי עובד עם חבריו על עיקרון של אמון הדדי, אנו מצפים שחבר שהחליט לא לקדם את המוצר ברשת (למרות שניתנת לו הזכות המלאה גם לרשום עליו חוות-דעת שלילית), שיבצע זאת מתוך מטרה לשמור על פעילות תקינה בין ניסיתי לחבריו.
במידה וחבר יבחר שלא להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ניסיתי שומר לעצמו את הזכות לחייב את החבר בְּעלותו, עלות השליחות וכל נזק שעלול להיגרם לאתר כתוצאה מכך בכל האמצעים החוקיים והמשפטיים העומדים לרשותו.
כפי שאנו דואגים להבהיר בכל הזדמנות, ניסיתי מאפשר לכל החברים להתנסות במוצרים ולהביע את דעתם הכנה ביותר עליהם, ובשל כך, אין אנו רואים סיבה להתחמקות מאחריותו של החבר כל עוד ניסיתי שומר ומקיים את חלקו. חשוב לציין, שההרשמה לאתר מהווה הסכמה לתנאי ההצטרפות, המפורטים בדף התקנונים.
אני רוצה לפרסם באתר או לקדם שיתוף-פעולה מסחרי. מה עליי לעשות?
פרטים על פרסום, שת"פ מסחרי ואפשרות שבלוגרים ינסו מוצרים שלך – בעמוד פרסום ושיווק.
אני מעוניין שבלוגרים/בעלי אתרים ינסו מוצר שלי. מה עליי לעשות?
פרטים על פרסום, שת"פ מסחרי ואפשרות שבלוגרים ינסו מוצרים שלך – בעמוד פרסום ושיווק. קישור למצגת עסקית לבעלי עסקים שמעוניינים להעביר מוצרים להתנסות – תועבר לפונים בנושא זה.
גם אני רוצה את הכפתור של "גם אני ניסיתי" באתר שלי. איך מקבלים?
חברי ניסיתי מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לשלוח אליהם את התמונה להוספה אצלם באתר. בתמורה, אנו מבקשים שהתמונה תקושר לכתובת ניסיתי – www.nisiti.com.
דף השאלות והתשובות, המוגש לפניכם, ימשיך להתעדכן בהתאם לשאלות והערות שנקבל.
הניסוח הוא בלשון זכר מטעמי נוחות, אך הפּנייה היא לנשים וגברים כאחד.
לא מצאתם תשובה לשאלה? אנא, צרו עמנו קשר.
מי מנהל את האתר?
ניסיתי מנוהל על-ידי בלוגרים וגולשים פעילים ברשת, בעלי תואר בתקשורת ושיווק, והבנה עמוקה בעולם הפרסום, הצרכנות והאינטרנט. בתור בלוגרים מצליחים, פנו אלינו חברות וארגונים רבים בבקשה שנכתוב על המוצרים/השירותים שלהם. לאחר שהתנסינו במוצרים, החלטנו לעשות זאת בצורה מסודרת יותר, שתדאג לתגמל בלוגרים שעושים זאת (על בסיס קבוע או זמני) ושיהיה בה שמירה על האנונימיות שלהם (למי שחפץ בכך) ועל חופש הביטוי העצמאי שלהם.
למידע נוסף – היכנסו לקישור מי אנחנו.
מי יכול להירשם לאתר? רק בלוגרים?
ניסיתי הוא אתר של בלוגרים פעילים ברשת, אך לא רק. כל בעל בלוג ו/או גולש שפעיל ברשתות חברתיות, או שיוצר תכנים (סרטים, מצגות, פורומים) ברשת – מוזמן להירשם ולהצטרף לניסיתי. למרות שקיימת עדיפות לבלוגרים מובילים או למובילי-דעה פעילים ברשת (ברשתות חברתיות, העלאת סרטים ומצגות ומנהלי פורומים), ניסיתי לא מסנן אף נרשם ומציע מוצרים ושירותים להתנסות בחינם לכולם. כל עוד אתה יכול לבצע אחר הדרישות בתמורה למוצר, אתה רשאי לבקש להתנסות בו.
אם יש לי אתר משלי או פורום שאני מנהל, זה מספיק טוב כדי להירשם לניסיתי?
לא רק שזה טוב, זה אפילו מצוין. מנהלי פורומים, בעלי אתרים אישיים וגולשים פעילים ברשת (בהעלאת תכנים מכל סוג) – רשאים ומוזמנים להירשם ולהצטרף לאתר.
איך מתגמלים בלוגרים וגולשים פעילים?
ניסיתי מתגמל את חבריו בקבלת מוצרים ושירותים בחינם להתנסות. המוצרים והשירותים נעים בטווח מחירים ותחומים בלתי מוגבל. בעיקרון, חברים שמקבלים את המוצר, לא צריכים להחזיר אותו (למעט מוצרים ספציפיים, אשר יינתנו לתקופת זמן מוגבלת בתמורה לתגמול כספי או שווי-כספי, דוגמת תלושי קנייה. על מוצרים אלה תינתן הודעה מראש טרם בחירת המוצר להתנסות). הכתיבה על המוצר/השירות – היא בתמורה לקבלת המוצר/השירות במתנה.
במידה ואהבתם את המוצר/השירות, חלק מהחברות יציעו לגולשים תשלום נוסף (כספי או שווי-כסף, דוגמת תלושי קנייה) בתמורה לקידום המוצר ברשת באמצעות יצירת באז חיובי. הפעילות יכולה לבוא לידי ביטוי ביצירת סרטון מצחיק, פוסטר מקורי, קבוצה בפייסבוק, מייל ויראלי ועוד.
תגמולים נוספים לאחר הכתיבה על המוצר בבלוג/באתר שלך, יוצעו לך ע"י החברה או אתר ניסיתי במידה והאפשרות תהיה קיימת. חלק מההצעות יופיעו ברשימת המוצרים להתנסות.
כדי להתנסות במוצר, אתם מבקשים ממני את הפרטים האישיים שלי. אפשר בלי?
ניסיתי עובד עם חבריו על עיקרון של אמון הדדי. כדי לשלוח אליכם את המוצר בדואר רשום, עלינו לקבל את הפרטים האישיים, הנכונים והמלאים של החבר (שם, כתובת וטלפון). כדי לשמור על פרטיותכם, איננו מבקשים את הפרטים הללו עד שתבחר לעצמך מוצר להתנסות. אנחנו מתחייבים בכל תוקף לא להעביר את הפרטים האישיים שלכם לאף גורם ובשום מצב.
הבלוג/האתר שלי אנונימי. איך אתם מצפים שאתן לכם את הפרטים שלי?
הבלוג שלך יישאר אנונימי תמיד. מול קהל הגולשים אנחנו נפרסם רק את הכינוי שלך ברשת (הכינוי שלך כבלוגר או מנהל אתר). כל הפרטים האישיים (שם, כתובת וטלפון) יישארו אך ורק במערכת ניסיתי ולא יעברו לאף גורם ובשום מצב. ללא פרטים אלה, לא נוכל לשלוח לך את המוצרים להתנסות ולא נוכל להתאימם אליך מבחינה סטטיסטית.
במקרים חריגים בלבד, ניתן לפנות אלינו אחרי ההצטרפות לאתר ולהסביר את המצב, אך קרוב לוודאי שלא נוכל לשתף פעולה אם לא ייבַּנה בינינו אמון.
אם מנהלי ניסיתי מצפים לאמון, מדוע אינכם חושפים את הזהות שלכם באתר?
אינני מסתירים את הזהות של מנהלי האתר. אחד ממנהלי האתר מנהל את קבוצת ניסיתי בפייסבוק, ואתם מוזמנים ליצור עמו קשר מעמוד זה ולהצטרף לקבוצה.
אין אנו חושפים את הבלוגים שלנו, מכיוון שגם אנחנו בלוגרים וגם אנחנו אוהבים לשמור על חופש הביטוי שלנו בבלוגים שלנו. גם הבלוגים שלנו מנוהלים באופן אנונימי והם אינם ממוסחרים. חלק מהבלוגים שאנחנו מנהלים מופיעים ברשימת החברים של ניסיתי.
אני אוהב את חופש הביטוי שלי בבלוג/באתרים אחרים שלי ואין לי כוונה להתמסחר.
מצוין. אין לנו שום כוונה להפוך אותך לבלוגר/גולש ממוסחר. להיפך. אנחנו רוצים לקרוא על דעתך האישית והכּנה ביותר מההתנסות במוצר. אנחנו מבקשים לשתף איתך פעולה עם הפורמט שאתה פעיל במילא, כדי שתכתוב על מוצרים/שירותים שקרוב לוודאי מעניינים אותך ושאתה ממליץ עליהם לחבריך בכל מקרה.
כדאי לקרוא על הערכים שלנו בדף מי אנחנו.
אני לא רוצה להפוך את הבלוג שלי לבלוג צרכנות וביקורת. מה לעשות?
אין שום צורך להפוך את הבלוג/האתר שלך (או שאתה פעיל בו) לפורמט פרסומי או צרכני. מדי כמה זמן, כפי שאתה עושה במילא, אתה כותב ופועל ברשת לגבי דברים שמעניינים אותך ושאתה מרוצה מהם. חלק מהפעילות הזו (אפילו חלק קטן מאד) יכול להיות מוקדש למוצרים ושירותים שהתנסית בהם.
חלק מחברינו החליטו לנצל את הבלוג/האתר שלהם, כדי לפתוח בלוג נוסף במקביל רק לטובת ההתנסויות שלהם במוצרים ושירותים (גם כאלה שהם לא מקבלים בחינם, אבל רוצים לרשום את חוות-דעתם עליהם), כדי שהבלוג/האתר המקורי שלהם לא יעסוק בתכנים אלה.
החלטתי שלא מתאים לי יותר. איך מתנתקים?
ניסיתי אינו מחייב את חבריו בשום-דרך שהיא. גם כשאתה רשום לאתר, אתה עדיין רשאי לא לבחור אף אחד מהמוצרים המוצעים להתנסות בחינם. במידה ותרצה להפסיק את העדכונים מהאתר, תוכל ליצור עמנו קשר ולבקש את ההתנתקות.
חשוב לציין, שמרגע ההתנתקות – כל הפרטים נמחקים במערכת ולא נשמרים. לכן, במידה ותרצו להתחבר שוב, תצטרכו לעבור את תהליך הרישום מחדש.
איך אני יכול לבחור את המוצר שאני רוצה?
ניסיתי מציע מגוון של מוצרים ושירותים מתחומים שונים ובטווח מחירים שונה. בהתאם לנתונים הסטטיסטיים שתספקו בעת הרישום, אנו נשלח אליכם מיילים מדי פעם לפעם עם הצעות למוצרים שמתאימים לכם ותוכלו לבחור מתוך הרשימה המוצעת.
בנוסף, רשימת מוצרים מופיעה גם בקישור מוצרים להתנסות כדי לאפשר לגולשים שעדיין לא רשומים לאתר להתרשם מהמוצרים ולהחליט להצטרף בהתאם למוצרים שמצאו-חן בעיניהם ושהם רוצים להתנסות בהם.
בכמה מוצרים אפשר להתנסות בבת-אחת?
ניסיתי עובד עם חבריו על עיקרון של אמון הדדי. לכן, חברי האתר יוכלו להתנסות בתחילה במוצר אחד בלבד בכל פעם. לאחר שחברים יפרסמו פוסטים/ יפעלו לקידום שלושה מוצרים ברשת, הם יוכלו להתנסות ביותר ממוצר אחד במקביל.
התנסות ביותר ממוצר אחד במקביל דורשת אישור ממנהלי האתר, אשר יינתן לחברים שיפנו אלינו בבקשה לכך, או שיוצע באופן אוטומטי לחברים פעילים במיוחד.
האם מספר המוצרים המוצע מוגבל?
כן. בדרך-כלל מוצעים 10-20 פריטים מכל מוצר/שירות.
אם מספר המוצרים מוגבל – האם כל הקודם זוכה?
ניסיתי מאפשר לבלוגרים לקבל את המוצרים בחינם להתנסות ולכתיבה עליהם בבלוג לפי הקריטריונים הבאים:
- לפי סדר הפנייה אלינו וע"פ סדר המיילים שמגיעים למערכת האתר.
- לפי התאמה מבחינה סטטיסטית, במידה ויש דרישה כזו מצדה של החברה.
- לפי מידת הפעילות. חברים פעילים במיוחד יוכלו לקבל עדיפות על-פני חברים אקראיים.
מה אני אמור לכתוב על מוצר שקיבלתי בבלוג?
אם יש לך בלוג – הנך מתבקש לכתוב על החוויה שלך ממנו בפוסט. הפוסט צריך להיות מוקדש כולו למוצר ובעל 400 מילים לפחות. אין חובה לבצע סקירה עיתונאית על המוצר או לרשום עליו רק דברים חיוביים. אנו מעוניינים לשמוע על החוויה שלך ממנו, איך התרשמת, איפה התנסית בו והאם אתה מרוצה. אפשר לראות דוגמאות לפוסטים שכאלה, שכבר פורסמו ע"י בלוגרים אחרים בכדי להתרשם.
בדף התקנונים מצורפים הגדרות היסוד לביצוע פעילות ברשת בתמורה לקבלת מוצר בחינם.
מהם העקרונות לכתיבת פוסט על מוצר שקיבלתי להתנסות?
העקרונות הם מאד פשוטים: מינימום 400 מילה, לציין את שם המוצר ושם החברה שמייצרת/ משווקת אותו לפחות פעמיים במהלך הפוסט ובאופן ברור, לכתוב על ההתנסות בצורה של חוויה, סיפור, אירוע – כפי שאתם עושים בפוסטים אחרים שלכם. יש לכתוב על המוצר בפוסט נפרד, ואת הקישור אליו יש לשלוח אלינו מיד בתום הכתיבה. מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד התקנונים.
אתם לא באמת מצפים שאכתוב דברים שליליים על מוצר שקיבלתי בחינם, נכון?
כמובן שאנחנו נשמח אם תרשום דברים חיוביים על המוצר, אבל איננו יכולים לחייב אותך לעשות זאת. ניסיתי מתחייב להציע מוצרים שמנהליו התנסו בהם בעצמם ושהם מאמינים בהם. במידה והחוויה שלך מהמוצר היא שלילית, אתה מוזמן לכתוב את דעתך האישית והכנה. עם זאת, אנו מבקשים להדגיש, שצריך להיות מוצר ממש, אבל ממש גרוע, כדי לכתוב עליו רק דברים שליליים, בדיוק כפי שאין אנו מצפים שתכתוב עליו רק דברים חיוביים.
כדאי לקרוא על הערכים שלנו בדף מי אנחנו.
אני יכול לכתוב על מוצרים שלא התנסיתי בהם בעצמי?
כן. אפשר לתת את המוצר לחבר או קרוב משפחה ולרשום את החוויה שלו בבלוג או לקדם את המוצר ברשת באמצעות הרשמים שלו מהמוצר.
בתוך כמה זמן מְקבַּלַת המוצר אני אמור לכתוב עליו?
בעיקרון, ניסיתי מאמין שחודש ימים מתוך קבלת המוצר הוא מספיק זמן כדי לכתוב עליו פוסט או לקדם אותו בדרכים אחרות ברשת. במידה ואופן ההתנסות אינו מאפשר זאת, או שחבר מבקש מאיתנו לדחות את הפרסום, ייבחן המקרה לגופו.
לאן לשלוח את הקישור לפוסט/ לאתר שלי לאחר שכתבתי עליו?
כל ההתכתבות עם חברי ניסיתי מתבצעת באמצעות הכתובת: members@nisiti.com, אליה יש לשלוח את הקישור לפוסט/ לאתר שכתבתם בו על המוצר. אנא ציינו בנושא המייל את המוצר שעליו מדובר ואנא שלחו את המייל מכתובת הדואר האלקטרוני שדרכה אתם רשומים לאתר.
מה קורה אם קיבלתי את המוצר והחלטתי לא לעשות איתו כלום?
במקרה שכזה, ניסיתי יבקש מהחבר להחזיר את המוצר בדואר רשום על חשבונו. מכיוון שניסיתי עובד עם חבריו על עיקרון של אמון הדדי, אנו מצפים שחבר שהחליט לא לקדם את המוצר ברשת (למרות שניתנת לו הזכות המלאה גם לרשום עליו חוות-דעת שלילית), שיבצע זאת מתוך מטרה לשמור על פעילות תקינה בין ניסיתי לחבריו.
במידה וחבר יבחר שלא להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, ניסיתי שומר לעצמו את הזכות לחייב את החבר בְּעלותו, עלות השליחות וכל נזק שעלול להיגרם לאתר כתוצאה מכך בכל האמצעים החוקיים והמשפטיים העומדים לרשותו.
כפי שאנו דואגים להבהיר בכל הזדמנות, ניסיתי מאפשר לכל החברים להתנסות במוצרים ולהביע את דעתם הכנה ביותר עליהם, ובשל כך, אין אנו רואים סיבה להתחמקות מאחריותו של החבר כל עוד ניסיתי שומר ומקיים את חלקו. חשוב לציין, שההרשמה לאתר מהווה הסכמה לתנאי ההצטרפות, המפורטים בדף התקנונים.
אני רוצה לפרסם באתר או לקדם שיתוף-פעולה מסחרי. מה עליי לעשות?
פרטים על פרסום, שת"פ מסחרי ואפשרות שבלוגרים ינסו מוצרים שלך – בעמוד פרסום ושיווק.
אני מעוניין שבלוגרים/בעלי אתרים ינסו מוצר שלי. מה עליי לעשות?
פרטים על פרסום, שת"פ מסחרי ואפשרות שבלוגרים ינסו מוצרים שלך – בעמוד פרסום ושיווק. קישור למצגת עסקית לבעלי עסקים שמעוניינים להעביר מוצרים להתנסות – תועבר לפונים בנושא זה.
גם אני רוצה את הכפתור של "גם אני ניסיתי" באתר שלי. איך מקבלים?
חברי ניסיתי מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לשלוח אליהם את התמונה להוספה אצלם באתר. בתמורה, אנו מבקשים שהתמונה תקושר לכתובת ניסיתי – www.nisiti.com.